Salı , 17 Kasım 2020
Anasayfa / GENEL / MUSTAFA YAZAR: FETOŞ TERÖR TAZİYESİ YAYINLAMIŞ…

MUSTAFA YAZAR: FETOŞ TERÖR TAZİYESİ YAYINLAMIŞ…

ABD’de yaşayan arkadaşlara sordum. ABD’de sonradan gelip yaşayanlarda sorun mu var? Diye… Yok çok mutlular, çok sağlıklılar… Hatta kapılarına ”Hapyy Family Mutlu Aile” bile yazıyorlarmış. Bu dengesiz FETOŞ taziye mesajı yayınlamış. Yahuu teröristtin taziye mesajı kabul olur mu? İt iti ısırırmı? Ne o lan FETO, aklına mı geldi. Sende teröristsin ayıp olur şimdi. Örgütçü örgütçüyü kınar mı! Gel teslim ol, bana demiyorlar FETOŞ, sana diyorlar. Taziye mesajı yayınlayacağına gel de teslim ol. İçerden kutlama mı yapacaksın? Taziye mi yayınlayacaksın? Burdan yap,teslim ol. Söz A4 kağıdınla kalemin benden yeter ki yaz sen. Deli midir divane midir?.. Amerikalılar bunlara ne yediriyor çok merak ediyorum. Uçmuş… Bir de bu dengesiz Mehdi falan ilan edecekti kendini bir ara. Ne oldu? Bunların Türkiye’de ”ABLA, ABİ” diye tanımladıkları bir grup insan müsfettesi beni tehdit ediyor. Yok öyle yapmışız, yok böyle yapmışız da… Ben susuyorum. Sizin Fuat delisi yazıyor ya, ”Korkma, titre” diye. Bende size diyorum ki: Korkmayın yavru ayılarım zangır zangır titreyin. Yavru ayıları da inanın çok severim, onlara hakaret ettim. Kızıyorum tüylerim diken diken oluyor. Bu aynı fabrika ürünü insanlar hala ortalarda dolaşıp kendilerini bir şey zannediyor ya… Her gün sinir oluyorum. Bende sizin inlerinize girdim, merak etmeyin. Yoktum buralarda sizin pisliklerinize bakıyordum. Geldim yazarım ara ara. Bursa’da yaptıklarınızı, ne işler çevirdiklerinizi. Cinsel organlara dua okutup nasıl kızları kandırdıklarınızı. Ablalar, Abiler takipteyim! Geçen gün ilkokul seviyesinde ki zekanızla mülakattan nasıl 97 Puan aldığınızı merak ediyordum öğrendim. Bana gelen duyumlara göre, bu FETOŞ’u çok yakın bir zamanda elleri kelepçeli ABD bize teslim edecekmiş. Ben şimdiden top top A4 alayım. Kalem falan da alayım, içerde ölene kadar artık taziye yazar durur. Benden bir öneri, içerdeyken de kendine bir şarkı yazsın. ”Beni bitirdiniz Ablalar, beni yıktınız zalim Abiler” Himmet dedim, hezimeti yaşattınız. Var olun, sağ olun.

Bunlar tekrar kendi aralarında konuşuyor. Sözcüleri FUAT Annicik’te yazıyor. FUAT yazıyorsunda, sağ çekmecende klilitli şu Suriye yazısını bir çıkarsana, mürekkebi kurudu. Hani çaldığın belgeleri sakladığın sağ çekmecende, üstüne de Mahir Kaynak’ın kitaplarını koyuyorsun. Anlaşılmasın diye. Korkma Fuatcım zangır zangır titre az kaldı. Geleceğim seni alıp yaka paça Beştepe’ye attıktan sonra bir güzel kelle paça çorbası içeceğim. Belki de üzülürüm, ben bir daha kiminle bu kadar uğraşıcam diye. Yazıyı bitirmeden Laleli’de ki dövizcileriniz de sizi bırakmış. Nasıl para devşireceksiniz. Çok üzüldüm, benim biriktirdiğim 50 Dolar var gelin isterseniz size vereyim. Faiz istemez ”himmet” adı altında faizle çökerteceğin insancıklar nefes alır. ”KIMIL ZARARLILARI” yakında ”FISS FISSS” yapacaklar zararınız falan kalmayacak. ABLALAR, ABİLER korkmayın, altınıza falan yapın. Az kaldı. Canlarım benim, sizi ben pek çok, pek çok severim. Şimdi bana müsaade. Gideyim de şu sizin çevirdiğiniz oyunları bulmak için ”Dört numara” diye adlandırdığınız Eski Abiler’inizle konuşayım. 1 numara da bunlara çok yakınmış. Numara vermişler kendilerine 1-den 5 e kadar… 69 Mustafa geliyor hepinizi çarparak bölecek devlete teslim edecek!